fredag 23 september 2011

Nalla styr upp bloggen

Ja, nu är det Nalla som skriver här igen, men vad ska man göra när matte inte gör sitt jobb och skriver på bloggen?

Idag ska hon iväg och gör konstigheter. Hon har försökt förklara det för mig och det verkar som det hon gör innebär att låta högljutt, vifta med de där intressanta pinnarna och ha på sig kläder som luktar intressant.  Det ska tydligen vara nån typ av lek. Dessutom ska hon göra det tillsammans med minimänniskor den här helgen.

Men jag måste ju berätta hur fräck matte har varit. Hon bjuder dels gång på gång in min nemesis till vårat hem och även andra människor. Nu senast var det samma människa som tydligen ska vara betjänt åt oss den här helgen. Människan frågade om det var okej om hon försökte klappa mig och matte sa okej. Vilken fräckhet! Jag gick så klart inte med på det.

Uppenbarligen en photoshopad bild, det ser ju vem som helst för det där skulle jag aldrig gå med på.

Sen har matte börjat klappa på mig också trots att jag inte ligger ner. Det är jättekonstigt för det är ju så fel, men ganska skönt ändå... Fast jag måste ju se till att hon inte tror att hon kan göra vad som helst med mig, så jag ser till att visa att det inte är okej då och då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar