fredag 24 maj 2013

En egen soffa

Nu har det gått ett par månader, jag är inte ens säker på vilket datum det skedde. Det var en stor förändring som egentligen bara innebar att jag behövde göra av med lite mer pengar, så kanske den inte var så stor ändå?

Så vad är det som har hänt? Vissa av er, kanske alla, vet redan om det, men eftersom det är en så viktig sak känns det som jag behöver nämna det på bloggen:

Jag har gått från att vara stödhem åt Nalla och Semlan till att vara ett föralltidhem.

Du har gjort vad?

Så nu har de en alldeles egen soffa och en alldeles egen människoslav (som de önskar vore lite bättre uppfostrad ;) Vilken resa vi har gjort sen jag såg dem på bild för första gången för nästan exakt tre år sedan ( på en månad sånär).

Första bilden jag såg på Semlan, 2010. Bilden är lånad från Östgötakatterna.

Första bilden jag såg på Nalla, 2010. Bilden är lånad från Östgötakatterna.

2 kommentarer:

  1. Busungar... tack för att du blev deras matte på riktigt Johanna... tack <3

    SvaraRadera
  2. Det har varit så härligt att få följa med på er resa och se vilka enorma framsteg de har gjort! Stort grattis till er alla 3!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera