torsdag 23 februari 2012

Inte så skygg

Ni får ursäkta att det inte blivit så mycket bloggande på senaste tiden, jag har haft väldigt mycket att tänka på och jag ska förklara varför i ett senare inlägg. Om ett par veckor räknar jag med att kunna blogga lite mer regelbundet igen. Tills vidare får ni hålla till godo med detta inlägg:


Nalla kan nog inte räknas som skygg längre, inte ens i mina ögon. Hon är visserligen inte helt tam än, men på ganska god väg:


Att Nalla får sällskap i fåtöljen ibland bekommer henne inte nämnvärt.


Det trots att matte är stor och bufflig och tränger sig för att få plats.


"Vad håller du på med? Måste du röra dig så mycket? Jag försöker sova här"

Nu har det inte blivit nåt fåtöljmys på länge, för förutsättningarna för det är att Nalla ska ligga där först och just nu verkar det inte vara en favoritplats. (Däremot har det blivit många andra sorters mys :)

1 kommentar: